Thursday, September 20, 2012

Blog yang ini mungkin bisa membantu

Sejak bersemangat teringin membuat sabun sendiri, maka sepanjang siang 20 september hari ini hingga 11 malamnya, aku melawat banyak blog yg berkaitan membuat sabun mandi sendiri sebagai aktiviti dirumah.
Begitu lama pencarian, terjumpalah satu blog yg mungkin boleh membantu ku mengirimkan bahan2 membuat sabun yg sangat sukar utk ku dapati di daerah ku.

Blog yg ku maksud kan ini ialah: http://soapmakersdiary.wordpress.com

Kalau dia bisa membantu, maka ada senyum harapan dihatiku.Insyallah.Ummuaidan tolong doakan sekali ya..hehehe.

model iklan sabun 'lingkaran purnama' hehehe berangan sampai ke langit.

senyum dihati untuk kesekian kalinya. bersama Norly dimalam reunion itu.wajah akhir desimber 2011.

6 comments:

ummuaidan said...

Cepatlah kak buah sabun tuh...lama dah tak mandi ngan sabun nie tunggu sabun akak eksport ke fiji..hehehe

Puteri Purnama said...

jom lah buat sama2, mungkin disana lebih mudah dapat bahannya.

Adry@Daun said...

Saya blh sediakan kapal kontena utk cikgu.. Nk berapa buah?

Puteri Purnama said...

hehehe Adry,
guraumu buat aku ceria.Adry, jom belajar buat sabun mandian.Saya teringin nak buat sabun yg cantik2 tu, scrub dalamnya ada serai wangi. atau kelopak mawar yg dikering kan atau, apa2 bunga yg aku ada ni..sabun wangian pandan wangi atau apa2 aje.Jom joint.Siapa berjaya, kita sokonglah ramai2, dari pada beli sabun mandi dikedai2 tu, betullah murah tapi..belum pasti kandungannya,halal ke atau sebaliknya.Apa macam, setuju?.Jomm

ayut said...

Akak nk bt sabun ke?wahhhhhh...excellent!nnt ayut nnt kan kemunculannya lah :)

Puteri Purnama said...

hahaha..baru nak berangan ni dik.Tapi rasanya boleh buat, sebab macam mudah je, cuma bahan kimianya yg sukar nak dapat.