Thursday, May 24, 2012

kumquart tinggal mimpi

Hari ini khamis, cuaca panas terik.Hari ini sah lah limau kumquart aku mati dan tak dapat cari ganti.
Cuma masih menyimpan harapan. agar benih ini akan diedarkan dipasaran oleh sahabat blog tanam sendiri.
Tuan Is..kumquart itu telah mati.Benih yg.dikirim dulu juga hilang dalam perjalanan..musim akan datang, dimusim hujan..harap2 boleh terserempak dgn pokok ni atau dapat benihnya, dan aku dapat menanamnya sendiri  dan menyaksikan cantik dan ranumnya kumquart ini.

Limau ini cantik dan berkhasiat.Aku nak tanam sendiri.
Lawakan.




Gambar kumquart ni aku ambik dari image yahoo.com.Harap tuan punya gambar ni tak tuduh aku mencuri hasil gambarnya.
Assalammualaikum..selamat bercuti utk.calon2 guru azie, tini.shima..ada waktu cuti ni jemput ke rumah..makan nasi putih lauk ikan masin tumis lada wangi+bawang besar+terung.
Jom petik sayur sendiri tanam.

No comments: