Wednesday, March 16, 2011

Newly Released Video of the Tsunami and the Search for Survivors in Japan

Tak dapat tidur meski jam dah mencecah 11.20 malam.Bila lelapkan mata aku asyik terfikirkan vedio mengenai tsunami di Jepun.Hatiku memikirkan tentang janji Allah, mengenai kemusnahan Alam ini.Ini kah kurun itu..kurun yg.ia akan berlaku??..mengalir airmataku, memang wajar dunia ini di susun semula.Terlalu banyak perkara yg.telah berlaku.Aku mengalirkan air mata kerana rasa terharu dan sebak betapa Allah sayangkan ciptaannya, namun manusia tetap menentangnya, dengan mengabaikan Allah yg.menciptakan segala isi alam ini termasuk manusia itu sendiri.Hanya doa mengalir dalam hati nuraniku semoga diriku,suami ,anak2 aku, keluarga dan sahabat2 aku, kaum muslimin dilindungiNYA dari azab siksaan di dunia dan akhirat.Amin.

Aku berulangkali tonton vedio ini,agar aku tidak lupa tentang janjinya.Untuk mu juga ya..untuk kita semua.

No comments: