Sunday, March 20, 2011

Esok Sekolah 21 mac

Hari ni hari ahad 20 mac. Esok hari isnin,sekolah bermula lagi selepas cuti selama 9 hari.
Petang ini aku penant pindahkan pasu bunga ros aku bibit dari padang besar tu.Pasu yg pertama rose putih.
Kuntum nya besar2, sedang berbunga sekarang ni..ada tiga kumtum bunganya.
Pasuk kedua warna oren..sedikit kemerahan.Juga sedang berbunga.Bunganya ada dua kuntum dan besar.
Aku alih kan pasu tu..kerana tempat asalnya akan di buat projek tambah bilik.
Aduh sakit bahu aku angkat pasu tu.Tapi semua ok.Aku juga tanam bunga raya.Ada 4 pokok semuanya.

Esok tukang rumah tu akan memulakan tugasnya.Mudah-mudahan semuanya selamat dan Allah melancarkan semua urusan pembuatan rumah tu.
                                           Bunga ros  kesayangan ku.


No comments: