Friday, April 8, 2011

8 April, hari jumaat yg.ceria dan cerah

lantaran terlalu sibuk,lama aku tak vew blog aku ni.
Saat ini teringin pula aku nak jenguk walau pun sibuk,itu pun setelah Som sahabat aku di kaki kinabalu yg sempat ku temui tahun lalu bercerita yg dia selalu ikuti blog aku dan cerita bunga2 rose aku yg,terpaksa di alihkan lantaran tapaknya utk pembinaan bangunan baru.
Yahh..kisah tambah rumah ni, betullah cerita orang tetap banyak pakai duit.

Perkembangan Kisah tambah Rumah
21 mac, isnin en.Sikal dan gengnya mula buat bim untuk tiang dan lantai, hari khamis minggu yg.sama, gali lubang untuk tanam tiang tu, sepanjang seminggu tu mereka berkerja hasilnya macam dalam gambar ni:

gambar atas dan bawah ni, lepas gali tiang dan tanam bim, hujan pun teramat lebatnya.
apa lagi macam perigilah lobang2 tiang tu




No comments: