Friday, April 15, 2011

15 April - Hari Jumaat yang tenang.

 Senja ini aku tetap teringatkan mereka yg.aku sayang.
Gambar ini selain orangnya, dewan dan lencana sekolah ini sangat berharga dalam hidup ku.Aku berbaris dalam dewan ini setiap hari isnin utk perhimpunan dan menyanyikan lagu Negaraku dan lagu Negeri Melaka...best sangat diringi piano oleh miss Queek..maaf kalau saya salah eja nama cikgu ni..cikgu ni cukgu BM aku masa tingkatan 1..berkaca mata dan sangat mesra orgnya...saya harap akan ada member MGHS yg akan kongsikan gambar cikgu ni di face book nanti.Aku rindu.
Loceng yg.tergantung  dekat tangga asrama menuju ke dorm A1 tingkat atas tu..adalah loceng yg di bunyikan ketika waktu makan malam, dan apa apa pengumuman penting.Dulu aku dan member sabahans selalu lepak bawa loceng tu, kadang menyaksikan miss lim ajar tek wandow, pada ahli yg.join persaatuan tu, biasanya kak chia dan pouline..yg.aktif..Aku rindu pada kenangan silam yg..ditinggalkan.

No comments: