Monday, September 5, 2011

folk Art-bunga ros dan aku.

5 september, hari isnin yg selesa.Meski hari ini hari pertama berkerja selepas seminggu cuti dan di penuhi dgn banyak aktiviti yg berfaedah, namun hari ini aku masih berusaha mencuba melayan keinginanku untuk belajar melukis ros dengan memperaktikkan teknik folk art.

Asal aku free, aku tak berhenti-henti mencalitkan warna di kertas A4, belajar nak gerakkan berus lukisan seadanya.
Hasilnya berpuluh2 keping kertas, aku dah guna tapi hasilnya masih kaku dan tak memenuhi teknik  yg sepatutnya.Balik2 aku buka blog member ni Alissa Lisa, wah kalau lah jarak aku dan dia dekat sah dah aku cari rumahnya dan melutut depannya, nak minta jadi anak muridnya.Tapi apakan daya jarak ini memisahkan kita.
Pada Alissa Lisa izinkan aku copy hasil lukisan folk art yg kau hasilkan setahun yg lalu sekadar penguat semangatku untuk tak putus asa meniru kerajinan mu.Dalam hati, aku rasa aku boleh, cuma aku belum ada  cikgu yg.ajar secara live.Ok salam aidil fitri untuk mu..aku seronok baca blog mu.Tahniah sis.
hasil kerja tangan Puan Alissa Lisa yg sangat membuat aku jatuh hati kat aktiviti yg.satu ini.Harap dia sudi mengajar aku dan bersahabat dgn aku.

No comments: