Monday, February 28, 2011

28 Febuari 2011

Febuar ini berhenti disini.
ada sepi di hatiku..
teringat kak Ani Baharum di Bukit Senggih, kak Ratnah dan Kak Mimi.
Dapat berbual dan menghubungi ramai sahabt dan kakak angkat di Febuari 2011 tahun ini.Berbeza dengan febuari di tahun tahun yg.berlalu..puluhan tahun lamanya sejak aku tinggalkan bumi Hang Tuah..aku tak dapat menghubungi insan yang banyak membantu aku dalam semua aspek, tapi febuari tahun ini banyak perkara baik berlaku dalam hidup aku..hubungan itu.Hubungan siratulrahim..yg.sangat dituntut oleh Allah hubungan persaudaraan seIslam.Hemm..aku dapat berhubung dengan mereka..menatap wajah terbaru mereka.
Alhamdulillah. semoga hari esok lebih ceria dan selamat untuk ku sekeluarga dan kita semua.Semoga Allah lindungi diri kita dan negara ini negara kita Malaysia tercinta dari segala bala bencana dan petaka angkara sesama manusia.Ku sayang Malaysia.
                                         Jalur Gemilang  lambang Negara yang Gagah, Irne Aida ikatan cintaku pada' IR '
                                                             Dia cantikkan, kak Norly...he hehe aida.

No comments: