Friday, December 7, 2012

' Malware detected ' dalamlingkaranini.

Assalammualaikum
 hari ini, jumaat,sekian lama baru dapat rehat dihalaman 'dalam lingkaran ini', beberapa hari yg lepas ada juga usaha nak menjenguk, tapi teramatlah terkejutnya bila buka terpampang 'malware detected'..macam2 cara diikuti, semua gagal.

Sempatlah mengadu dgn adinda yg jauh dibumi Fiji, ummuaidan..hehehe dia pun rasa kalut menurut emailnya.
Mengadu lagi dgn Tuan Is, dia bagi dorongan dan panduan, last2 sir syahmi suruh deleted blog penyebab malware tu, bila periksa, blog dr.azwan.Dah setahun tak beroperasi blog dr.azwan tu..so deletelah.

Blog dr.azwan tu, banyak maklumat, sebab tu aku sayang.
Tapi tak apalah, banyak lagi yg lain.
Ok lah masih di tanah besar 'malaya'..banyak benar agenda nak diteruskan.Mencari2 benih sambil jalan2.Seronok tau.  Oklah salam ceria selalu.

4 comments:

ummuaidan said...

salam kak..
alhamdlillah parcel dah sampai ..cuma blum collect lg sbb hari nie br dpt notis ..isninlah pie laotoka lagi..inshaallah..
itulah orng kata dulu..tgk blog yg beri jangkitan tuh..heheh..takper janji dah selamat...bolehlah tulis cite panjang lebar yer nanti..
selamat meneruskan agenda yer kak..kim salam ong2 kelantan..

Nudabuffy said...

Jauhnya kak mas berjalan cari biji benih.. salam buat akak sekeluarga.. Jaga diri ya sayang.

Puteri Purnama said...

Alhamdulillah , dah sampai ye, bungkusan tu.Tapi lamakan.kesian ikan masin dan serbuk kopi tu, agaknya dah berkulat.Nanti kongsi rupa kopi dan ikan tu ye..hiss2 pos pd.8hb november lagi tu, sampai 7 disember, masyallah.

Puteri Purnama said...

Terimakasih Nuda.Nuda pun jaga kesihatan diri ye, jangan marah2, banyakkan gelak2 macam ummuaidan tu, hehehe jom ceriakan diri.