Monday, May 23, 2011

Sentuh,Terharu. 23 mei.

Angin petang
di senja yang tenang
aku mengembara
mengemudi layar
jalur lebar yang karat
dari serpihan laluan maya..
tak bertepi.

        Ku lihat jendela kamarnya
terpasang kipas tua
berputar mengisar angin lembut
menyejukkan raga,
dirinya yang masih resah.

Maaf teman
andai aku terlupa
mengucap salam mesra
di hari yg.bermakna
saat usia bertambah.
Zie..
'Happy Birthday'
'sweet 18'
bila bertemu
ada hadiahku untukmu..
........................................................................................
Hemmm tiba2 aku buat sajak ringkas di atas selepas melawat blog bintang hati.
Ada sentuh di hati ku, kalau aku sayang dia..kenapa aku tak ucap apa2 pdnya?...tak adillahkan.
Justru itu anakanda azie, jangan merajuk..nanti balik kita jumpa..kita ketawa2 naik wira hijau ku...atau bawa abang ipan naik perdana putih kita makan2 di mana2 yg.azie nak makan k..I belanja.He hehe..nanti kakak ayu main gitar, azie nyanyi...aku baca sajak..macam..seronok tak idea ni?..balik dulu, nanti kita aturkan.Jangan sedih2 k.Hingga jumpa.

1 comment:

Unknown said...

hehe...sory makcik..baru ada kesempatan nak buka blog...apapun,tq so much....(n_n)..syg dirimu selalu..nanti klu ada ksempatan dan kelapangan masa kita jumpa k..=)
miss u....