Tuesday, May 31, 2011

akhirnya ia berlalu...mei ini.

saat ini jam 9.00 malam, 31 mei hari selasa.
esok 1 jun.  28 mei hari sabtu hari itu orang IPDA balik Seawal jam 10 pagi dia sudah menunggu aku  dan ir menjemputnya di airport, kasihan dia menunggu, selalu nya orang yg..menjemput menunggu orang yang di jemput..namun kesibukan ini membuat kan aku yg.menjemput terpaksa ditunggu.Itulah kehidupan.Walau apa pun aku gembira dia berada bercuti bersama ahli keluarga.Banyak barang dia beli untuk ku..khasnya barang2 dari langkawi.Dia beli perencah tom yam lagi dan kain baju kurung dua pasang,selebihnya T-shirt seorang sehelai..semua orang dapat 'ir' dapat warna hitam.Terimakasih Ming.Semoga lulus dengan cemerlang dan berjaya di dunia dan akhirat.

Hari ahad 29 mei, sibuk menghadiri kenduri  kahwin jiran dan saudara mara.Ada yg undangan nya tak dapat di penuhi.
namun jiran aku. kahwin hari ahad, aku dapat pergi dan dapat bergambar dengan pengantin perempuan, cantik orangnya dan masih muda belia.ku kongsikan gambar  sebagai kenangan.Pengantin perempuan ni anak aruah pakcik Lon.Asmah @ toh'





No comments: