Tuesday, May 3, 2011

harapan dan penantianku

Walau dalam kesibukan..jauh disudut hati aku masih mengharap akan dapat memiliki bibit pokok bunga cempaka yg.sangat aku idam2kan itu.
Yahh tak sabar rasanya untuk memilikinya.Telah ada beberapa sahabat yg.sanggup membantu,  but  for sure, aku sangat mengharapkan anak sedara aku yg.study kat UM tu akan balik K.Belud hujung Mei ini, harap dia dapat belikan aku dan bawa balik bunga tu dengan selamt dan akan ku tanam sehingga ia subur dan dapat ku potretkan sendiri gambarnya utk.ku kongsikan dengan rakan blog yg.aku sempat lawat dan cuci mata melihat bunga cempak yg.mereka kongsikan.
Pagi ini aku sempat lagi lawat blog seorang teman namanya

ungumaroon, aku copy bunga cempaka yg.dia kongsikan dalam blognya sangat segar bunga ini dan cantik.Ada iri di hatiku..apakan daya...Dia juga ku add jadi teman, ku harap dia sudi jadi teman blogku.

Ini cempaka di taman blognya.

                                           Cantik dan segar bunga ini.  Tahniah kepada mereka yg.ada dan berjaya menanam bunga warisan ini...aduhh aku cemburu..suatu hari aku akan ada bunga ini.

No comments: