Wednesday, July 20, 2011

srikandi cintaku- M Nasir.flv


saat ini, 20 Julai..hari Rabu.Ada sunyi di hati meski kesibukan tugas yg tak kan habis, kecuali kalau dah pencen.
Waktu kerja pun aku rasa sunyi, kalau dah pencen nanti, bertambahlah sunyi aku kan..
Aku sunyi bila bila saat dan ketika.Naluri sunyi ku membawa aku menikmati indahnya isi alam dan menghayati kebesaran Allah.Beginilah kita, manusia yg di ciptakan Allah dengan segala kasih sayang dan cintaNya.
Allah ciptakan Manusia melebihi lengkapnya dari makhluk yang lain.

kerana cinta Allah kepada manusia ini lah membuat hati ku selalu merasa shyadu..
Aku selalu merasa relex, tenang dan selalu terasa di lingkari bunga bunga berbagai warna khususnya mawar yg.harum.Bila aku menulis puisi ianya untuk emosiku yg mengalir selepas menikmati muzik yg manis dan lembut.

Lagu M.Nasir ini..sangat membuat aku terkesima.'serikandi cinta ku'.
Layan.

No comments: